خنده بازار دااااااااااااااااااغ
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
خنده بازار دااااااااااااااااااغ
تاریخ : شنبه 29 خرداد 1395
نویسنده : RmZiRn


 

اگه بین خطوط رانندگی نمیکنید و راهنما هم نمیزنین

.

.

.

.

.

.

.

لااقل یه استیکر گوساله پشت ماشینتون بزنین

که بدونیم با کی طرفیم!


 

______________________________________________


 

دو تا مواد فروش تو کوچمون هست خونشون روبه روی همه

.

.

.

.

.

.

.

رقابتی که اینا با هم دارن بارسا و رئال ندارن


 

______________________________________________


 

وقتی یکیو میخوای و بهش نمیرسی چقدر سخته…!!

.

.

.

.

.

حالا فک کنید من که چندتارو میخوام و بهشون نمیرسم

چه وضعی دارم …

داغونما،له له


 

______________________________________________


 

بچه پولداره از شکست عشقیش تعریف میکرد.

اینکه دوست دخترش گزاشته و رفته و یه میلیارد واسه دختره خرج کرده

منم دوس دختر خودم یادم اومد که بهش قول داده بودم

یه روز واسش پیتزا بخرم

طفلک از بس منتظر موند از گشنگی مرد


 

______________________________________________


 

هر وقت بابا یا مامانم میان بالای سر من فقط یه چیز میبینن……..

.

.

.

.

.

من با جدیت تمام تو دسکتاپ هستم و دارم رفرش میکنم!!!


 

______________________________________________


 

قانون اول تنبلی:

اگر من به وسیله ای احتیاج داشته باشم

و ان وسبله از من دور باشد

من دیگر به ان وسیله احتیاج ندارم.


 

______________________________________________


 

دقت کردید مردا اصلا جزو آدمها حساب نمیشن..

مثلا توی اخبار میگه: در انفجار دیروز بیست نفر کشته شدند

که سه نفر از آنها زن، و چهار تن دیگر کودک بود!

انگار اون مردا وظیفشون بوده که کشته شن


 

______________________________________________


 

الان نه کولر روشنه نه شوفاژ

بابام نمیدونه دقیقااااا باید چیکار کنه تو خونه …………..

هی الکی راه میره

و میگه ریدم تو گوشیت


 

______________________________________________


 

تو ‏سریالای ایرانی همیشه زن میاد تو خونه مانتوش رو درمیاره

.

.

.

.

.

سه تا مانتو دیگه زیرشه


 

______________________________________________


 

من نمی دونم این چه مرضیه که تا ساعت رند نشه آدم نمی تونه درس خوندنو شروع کنه.


 

______________________________________________


 

دختره نوشته دو تا چشم قهوه ای قاجاری دارم

.

.

.

.

.

.

.

.

انگار چشمای ما صورتی هخامنشیه


 

______________________________________________


 

رفتم کتابفروشی خواستم وانمود کنم خیلی حالیمه

گفتم کتاب ماورای انتگرال رادیکالیسم رو دارید؟

گفت بله!

کُرک و پرم ریخت

گفتم پس یک جلد خرس مهربون بدید


 

______________________________________________


 

حیف نون میره جبهه میبینه همه روکلاهاشون نوشتن

"یازینب""یازهرا"

.

.

.

اونم رو کلاهش مینویسه

"یا دختر عموم" یاهیشکی..!!


 

______________________________________________


 

:تفاوت نسلهااااااااااااا یعنی ؛

.

.

.

.

اون موقع دخترهااااااااااااااااااعاشق لات ه محل میشدن

الان عاشق اونی محل…………


 

______________________________________________


 

تجربه بهم ثابت کرده که از یه سنی به بعد

دیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد!

برای مثال:

میشه من امشب با دوستام برم بیرون؟ (شکل غلط)

من رفتم بیرون! (شکل صحیح)


 

______________________________________________


 

یارو تصادف میکنه بی هوش میشه میبرنش بیمارستان

بعد از یه مدت به هوش میاد میگه : مثله اینکه تو بهشتم ؟!

زنش میگه : کوری نمیبینی نشستم کنارت !؟


 

______________________________________________


 

خـــاطــرات هـمـه دخــتـرا شـبــیـه بـه هـمـه

فـقـط اسـم پـسـراش بـا هـم فـرق مـی کـنـه ! :))


 

______________________________________________


 

انقد بدم میاد وقتی از خواب پامیشم به جای صبحانه، نهار میزارن جلوم :


 

______________________________________________


 

بابام داشت در مورد گندکاری کارمندش صحبت میکرد

یکم سکوت کردئو گفت؛ پسره‌ی نفهم.

بعد داداشم از اتاق جواب داده بله؟


 

______________________________________________


 

یکی از ناجورترین حسرتا، حسرت جوابای دندون شکنیه که بعد دعوا و جرو بحث به ذهنت میاد.


 

______________________________________________


 

فامیلمون مشاور ازدواج و روابط عاطفیه،

دیروز بهم میگه

همین شماها که میشینید چسناله های مردم رو مفتی مفتی میخونید و لایک میزنید ریدید تو بازار


 

______________________________________________


 

بابام گفت این دختره که میخوای باهاش ازدواج کنی کیه؟

گفتم: لاله

گفت درست نیست مشکلات جسمی یه آدمو مسخره میکنی

دختر داییت هم لاله ولی دختر خوبیه


 

______________________________________________


 

رفتم تو Google Store فیلتر شکن دانلود کنم

نوشته این برنامه برای کشور شما ارائه نشده است

یکی نیس بگه اخه کوزکژ جز ایرانیا کی فیلتر شکن میخواد


 

______________________________________________


 

افتخارات در زمان قدیم؛

۱-لیسانس گرفتم

۲-خدمت رفتم

۳-بچه های خوب تربیت کردم

۴-نفر دوم جشنواره خوارزمی شدم

۵-مامان بابامو دوست دارم

۶-ازدواج کردم و …

افتخارات در حال حاضر؛

۱-دماغ مو عمل کردم

۲-ایسنتاگرامم ۳۴۵۱ تا فالور داره

۳-یه گونی لوازم آرایش دارم

۴-گوشی اپل دارم

۵-هیچکی به جدم نیست در حدم!

۶-همه وسایلم صورتیه! و …


 

______________________________________________


 

هموطن عزیز در آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی ، بخش حق تقدم

اشاره ای به قیمت خودرو شما نشده است


 

______________________________________________


 

یه دختره تو کلاسمون شوهر کرد

دوستاش بهش گفتن عکس شوهرت رو نشون بده

اونم نشون داد

بعد همه دوستاش بهش گفتن : مگه این داداشت نبود..


 

______________________________________________


 

روی صندلی بیمارستان نشسته و در افکار خود

غوطه ور بودم که ناگهان پرستار صدام زد و گفت

تبریک میگم شما پدر شدید

یک دفعه حس عجیبی بهم دست داد بلند شدم

سینه ام رو جلو دادم و رفتم

تمام کولرهای بیمارستان رو خاموش کردم


 

______________________________________________


 

دارم از تشنگی میمیرم اما حال ندارم تا آشپز خونه برم

.

.

.

.

.

.

ب نظرتون آب اتو بهداشتی‌تره یا آب آکواریوم؟


 

______________________________________________


 

تفاوت تعارف زدن دخترا و پسرا :

دخترا : شیما جووون عجقم کیک میخولی ؟

- یه کوچولو اگه بدی عاچقتم

پسرا : ساندویچ میخوری گشنه ؟

- آره

خاک تو سر گشنت کنن بدبخت مفت خور !


 

______________________________________________


 

یه روز اومدیم روز ه بگیریم

.

.

.

.

زرتی خونه خالی شد ………


 

______________________________________________


 

از بس ورزشکارامون تو جوونی دارن میمیرن بابام روم خیلی حساس شده ،

دیروز بهم زنگ زده میگه داری چیکار میکنی؟

گفتم دارم سیگار میکشم!!

گفت مطمئن باشم دنبال ورزش نمیری؟؟؟!!!


 

______________________________________________


 

الان یه ربعه زیرچشمی دارم هندزفیریمو نگاه میکنم

من باید بفهمم چجوری خودشو گره میزنه

عوضیه دراز…


 

______________________________________________


 

بابام داشت طالع بینی ماه تولدم رو از مجله برامون میخوند

.

.

.

.

.

.

.

.

رسید به جذاب ، زیبا و سخت کوش

یهو یه نگاه به من کرد و مجله رو پرت کرد گفت:

اینا همه ش چرته


 

______________________________________________


 

یادش بخیر تو راهنمایی ازمون پرسیدن علم بهترست یا ثروت منم با افتخار گفتم علم .

.

.

.

.

.

.

یه همچین آدم نفهمی بودما .یه چی میگم یه میشنوی .


 

______________________________________________


 

تا حالا شده به یه دختر تیکه بندازین،

بعد دختره بگه وای پسر عجب پسر باحالی بذا بهش شماره بدم؟

پس چرا تیکه میندازین آخه؟


 

______________________________________________


 

*هدف خدا از خلقت مردا چیه؟*

چرا خدا مردها رو افرید؟

۱٫ هدف خاصی نبود

. ۲گل اضافی مونده بود

. ۳نسخه ازمایشی بود

۴٫ اصلا کار خدا نبود

چرا خدا مرها رو از رو زمین بر نمیداره؟

. ۱از نظر خدا مرها وجود خارجی ندارن

. ۲مگه ما روی زمین مردهم داریم!!

. ۳وجود اینگونه درندگان برای موازنه جمعیت روی زمین ضروری به نظر میرسد

. ۴حالا چه عجله ای؟

اگه خدا مردها رو نمی افرید چی می افرید؟

۱٫ چیز خاصی نمی افرید

۲٫ پیراشکی

۳٫ خروس دریایی

. ۴فضای خالی

اگه جمیعت مردا منقرض بشه چی میشه؟

۱٫ مگه قراره اتفاقی بیوفته

. ۲یه هیولا کمتر دنیا قشنگتر

۳٫ خارشتر کویر لوت که افت نداره

چه وقت مردها عاشق میشن؟

. ۱چه وقت مردها عاشق نمیییشن

۲٫ هروقت مامانشون بگه

. ۳چون یکدفعه میشن خودشونم نمیدونن که کی میشن

. ۴یک روز از همین روزا

مردها چه وقت عشق قبلی خود را فراموش میکنند؟

. ۱درهمون لحظه که عشق جدیدشونو کشف میکنن

۲٫ جدیدو قدیم نداره فقط بازیگر نقش زن عوض میشه(قانون۴ نیوتون)

۳٫ رابطه مستقیم با نظر مادربزرگ کودک فهیم دارندی

مردها معولا هرچنوقت عاشق میشن؟

. ۱هرشب

. ۲هروقت خدا بخواد

. ۳سیکل خاصی نداره

مردها وقتی تصمیم به ازدواج بگیرن چیکار میکنن؟

۱٫ اون موقع نمیتونن کار خاصی بکنن

. ۲تمام تلاششونو میکنن که یه کاری بکنن

. ۳به مامانشون میگن یه کاری بکنه

. ۴میرن کلاس امادگی جسمانی!!

مردها چجوری زن زندگیشونو میگیرن؟

. ۱با دست

. ۲با تور

. ۳با چنگال

. ۴با زبون

معیار مردها برای انتخاب همسر؟

. ۱هرچه پیش اید خوش اید

. ۲به روش جستوجوی ترتیبی در لیست سیاه

. ۳ده بیست سی چهل

. ۴به قول مادربزرگ پسر>دختر مثل پارچه میمونه هر روز مدل بهترش میاد وامیستن بهترش بیاد

چند بار گفتین واقعا واقعا!!

خیلی به مردا خندیدید

پس نتیجه اینه:خدا مردهارو افریده که گاهی خانومارو بخندونن و اغغغلب حرص بدن!


 

______________________________________________


 

خواهرم شما حجابت رعایت کن بقیه مسائل اقتصادی و فرهنگی بالاخره یه چیزی میشه


 

______________________________________________


 

جدیدترین ﻋﻠل ﻣﺮﮒ ﻭ ﻣﯿﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ

ﺫﻭﻕ ﻣﺮﮒ - ﻋﻠﺖ : ﺭﻓﺎﻩ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﮔﺮﺍﻧﯿﻬﺎﯼ ﺍﺧﯿﺮ

ﺯﺧﻢ ﺑﺴﺘﺮ - ﻋﻠﺖ : ﮐﻨﺪﯼ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﻧﻠﻮد کردن

ﭘﺎﺭﮔﯽ ﺭﻭﺩﻩ - ﻋﻠﺖ: ﺧﻨﺪﯾﺪﻥ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﺑﯿﺴﺖ ﻭ ﺳﯽ

مرگ مغزی: علت: تلاش برای درک وفهم مبالع اختلاس شده

ﺳﮑﺘﻪ ﻣﻐﺰﯼ - ﻋﻠﺖ : ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻗﯿﻤﺖ ﺍﺭﺯ ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ قیمت بانک مرکزی ۱۲۲۶ تومان و ﻗﯿﻤﺖ ﺁﺯﺍﺩ ﺁﻥ

ﺩﻕ ﻣﺮﮒ - ﻏﺼﻪ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﺯ ﺩﯾﺪﻥ ﻓﻘﺮ ﻭ ﺟنایت و بیکاری در اروپا!!!!


 

______________________________________________


 

چند مثال ساده برای اینکه سرعت گذر زمان را کاملا حس کنید

۱- گل خداداد عزیزی به استرالیا و صعود به جام جهانی فرانسه ۱۹ سال پیش اتفاق افتاده است

--

۲- سریال شب های برره ۱۱ سال پیش پخش می شد

--

۳- اخراجی های ۱ و سنتوری در حدود ۹‌ سال پیش در سینمای ایران خبرساز بودند

--

۴- فیلم پر پرواز با بازی شادمهر عقیلی ۱۶‌سال پیش روی پرده رفت

--

۵- از ده سال پیش تا کنون از کارت سوخت برای سوخت گیری استفاده می کنیم

--

۶- انیمیشن شرک ۱۵ سال پیش اکران شده است

۷- از مرگ عسل بدیعی بیش از سه سال می گذرد

--

۸- فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین ۴ سال پیش اسکار گرفته

--

۹- حدود ۴ سال از فیلترینگ ویچت گذشت

--

۱۰- حدود ۷ سال از پخش آخرین قسمت سریال فرار از زندان می گذرد

--

۱۱- فیلم سینمایی تلقین (inception) حدود ۶ سال پیش اکران شده است

--

۱۲- هفت سال است که ما از ویندوز سون (۷) استفاده می کنیم

--

۱۳- زلزله بم ۱۳ سال پیش اتفاق افتاده است

--

۱۴- شش سال است که ایرانی ها یارانه دریافت می کنند


 

______________________________________________


 

 


 

******



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: ادبی , , (تفریحی)طنز وسرگرمی , هنر(طرّاحی،نقّاشی،خطّاطی و...) , ,
برچسب‌ها: مجله ی ادبی , طنز وسرگرمی , خنده بازار ,
مطالب مرتبط با این پست
» به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد
» جنیفر لوپز در استخر تنها با یک کلیک!/طنز
» ﺩﻟﺨﻮﺷﻢ ﺑﺎ ﻏﺰﻟﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﻫﻤﯿﻨﻢ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ
» صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده
» چیزی به اندازه استحکام شخصیت مقدس نیست
» تفریحی
» ضرب المثل ایرانی
» در رایانه جدول کلمات متقاطع فارسی حل کنید + دانلود
» من وتو
» عکس نوشته های عاشقانه و احساسی
» تصاویر طنز از تابلوهای راهنمایی و رانندگی
» عکس های خنده دار و طنز (24)
» بیایید با فرهنگ شویم ! قسمت دهم
» داستان کوتاه/ زنجیر عشق
» داستان کوتاه / مولانا و شمس
» "حکایت یک ویرگول" از احمد شاملو
» داستان‌ کوتاه / هاچیکو ماجرای سگ دوست‌داشتنی
» نقاشي رنگ و روغن واقعي توسط MaryJaneAnsell
» نقاشی های مفهومی و عجیب یک هنرمند لهستانی-1
» نقاشی های مفهومی و عجیب یک هنرمند لهستانی-2
» نقاشی های مفهومی و عجیب یک هنرمند لهستانی-3
» قدرت باور ها
» گزیده ای از جملات زیبا و ماندگار از بزرگان-1
» گزیده ای از جملات زیبا و ماندگار از بزرگان-2
» گزیده ای از جملات زیبا و ماندگار از بزرگان-3
» خواندنی
» به کسی جسارت نکن...
» ده توصیه دوستانه یک فيلسوف افسرده
» پیامک های مناسب برای تبریک "عید سعید فطر"
» کیلاً بغیر ثمنٍ لو کان له وعاء
» حراج گنج
» خلاقیت با استفاده از سیم + تصاویر
» فروش نقاشی‌های پسر ۱۱ ساله انگلیسی به مبلغ چهارصدهزار پوند
» نقاشی با اتو بر روی پارچه ابریشمی
» خوشنویسی با ناخن به جای قلم! +عکس
» نقاشی سه بعدی، در بستر ساحل
» عکس‌های بارانی
» نیایش
» مرحوم حسین پناهی
» آموزش شطرنج ، حرکات مهره ها و تکنیک های ابتدایی آن
» دلنوشته اي براي امام زمان (11)
» p30download آخرین دانلود های بازی
» آخرین دانلود های موبایل p30download
» آخرین دانلود های کتاب p30download
» آخرین دانلود های صوت p30download
» آخرین دانلود های فیلم p30download
» پیام عاشقانه محبت آمیز تابستان ۹۳
» دانلود نرم افزار تغییر زنگ و هشدارهای اندروید Ringo Pro: Text & Call Alerts v1.5.4
» جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی (20)
» حدیث روز/ پانزده نشانه آخر زمان در کلام رسول خدا(ص)

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409